zaterdag 17 november 2007

Mail Els

Hallo vrienden en familie van Els,

We gaan vertrekken!!!
We hebben allemaal onze tassen vol zitten met spullen voor de kindjes van Rishilpi.
Ik heb nog vanalles uit mijn tas gehaald, omdat er toch te veel kleren in zaten.
Best wennen zo'n eerste rugzak vakantie...(gelukkig mocht ik die van jou lenen Jessica, geleerd van een vorige vakantie samen!)
Maar waarom ik deze mail verstuur (en een berichtje plaats op deze site) is omdat ik trost ben te melden dat ik €929,- bij elkaar verzameld heb: DANK ZIJ JULLIE!!!
We gaan in Bangladesh spullen van dit geld kopen, maar Nicole heeft al gezegd dat
dit een erg groot bedrag is wat misschien niet geheel direct besteed kan worden.
Maar ik laat altijd weten waarvoor het ingezet gaat worden.

We hebben nu het idee om in Dhaka een rollator, muziekinstrumenten, schommels, Bengaalse kinderboeken en prentenboeken etc. te gaan kopen.

Groet Els en van de rest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten