maandag 26 maart 2012

OBS den Bussel Kaatsheuvel

De kinderen van OBS den Bussel gingen vrijdag 23 maart rennen voor het goede doel. Buren, familie en vrienden hadden de kinderen gesponsord. En samen haalde ze, voor twee projecten 4.188 euro op. Ongelooflijk toch? Wat een geweldig bedrag om te delen met een weeshuisproject in Nepal.

Het geld werd in ontvangst genomen door mijn zus Joyce van Brunschot zij was in Bangladesh in 2010. Ze kwam samen met haar kinderen die hadden zich speciaal in Bengaalse kinderkleren gekleed. Helaas lukte het mij niet om erbij aanwezig te zijn. Ook juf Monique staat op de foto, door haar heeft deze school al jaren een binding met In de bres voor Bangladesh. Bedankt zussen!
En ik ga nogmaals zeggen dat ik super trots ben op de kinderen van den Bussel!
Wat een ongelooflijk mooi bedrag.
We laten nog horen wat we met het geld hebben gedaan.
En natuurlijk gaan de vriendschapsbandjes de kaarten en de tekeningen mee naar Bangladesh als ik weer ga! Super leuk.
Willen jullie dan ook Bengaalse tekeningen terug krijgen?
Groet Nicole van Brunschot
Leerlingen, leerkrachten en /of ouders zijn altijd welkom om bij dit bericht een reactie te schrijven. Leuk zelfs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten