zondag 29 oktober 2023

En dan ben je geland.....!! dag 1 (11 okt 2023)


Vanuit ons vieren zal ik, Sandy ons eerste dag beschrijven! Om 05:00 uur gearriveerd op Dhaka airport! (1uur Nederlandse tijd) Alles soepeltjes gegaan. Weinig geslapen in het vliegtuig, af en toe wat weggedut. Nicole had voor het eerst zelfs wat geslapen deze keer! Een tijdje bezig geweest bij de immigratie politie, maar daar werden we uiteindelijk doorgelaten. Omdat alles zo lang duurde was alle babage al gelost en die van ons lag her en der verspreid in de aankomsthal. Gelukkig hadden we alles gevonden!! 
De taxi chauffeur stond al op ons te wachten. Eenmaal buiten bij het vliegveld slaat de hitte in je gezicht, dit al om 06:30 uur smorgens, mijn bril slaat aan van het vocht en wat een herrie en roepende en toeterende mensen! Ik kijk mijn ogen uit. Wat een chaos! 
Er  was nog 1 blanke vrouw op het vliegveld, mannen willen je helpen, maar we kunnen het zelf!

De man van Dera resort kwam ons ophalen, toeterend door de drukke stad, ook weer aangehouden door de politie wat een hele poos in beslag nam. Onderweg gepint, kleine bananen, cola en chips gekocht voor wel €1,50 (echt de heerlijkste banaantjes!). 
Overal kleurrijke vrachtwagens, overal verkeer, voor, achter en naast je, iedereen toetert...Waar ben ik in hemelsnaam beland! ;)

Ik moest erg plassen en kreeg niet uitgelegd dat dat in de bosjes mocht. Dus gestopt bij een schooltje, waar kindjes in het Begaalse riepen " zij is wit"... we werden gevolgd door de kindjes en Kirsten en Inge hebben ondertussen disney stickers (van de AH) uitgedeeld aan hen. Sjee, we zijn echt een attractie!




3 opmerkingen:

  1. Goed bezig dames. Veel succes met de workshops en projecten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen zo! Heel veel plezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om jullie daar zo bezig te zien, heel mooi werk .👍

    BeantwoordenVerwijderen