vrijdag 13 oktober 2023

Promotie tot Ambassadeurs!! Dag 14 (26 okt)

Sandy schrijft;
We zijn het niet meer gewend om in een luxe bed te slapen 🥴, slechtste nacht tot nu toe gehad😅...
Na het lekkere ontbijtje de zaak goed ingepakt, we hadden teveel ruimbagage, maar omdat Kharul met ons meereisde kwamen we er met de binnenlandse vlucht mee weg. Dat gaat vanacht met Turkish Airlines niet lukken. 
Daarna de stad in, met zijn vieren in een 2 persoons babytaxi, hilarisch.. noem het maar "knus" 😊. 
We moesten nog wat sjopzaken aftikken en de riksja tocht van Inge haar bucketlist! 
Naar de markt, maar wat een stank overal!
Ik ga echt bijna over mijn nek, en zolang als ik maar de hand voor mijn mond houdt gaat het... De slager staat de hele dag buiten naast de viskraam. Miss dat je je dan een inbeelding kunt doen🤢
En dat bij 35 graden en alleen maar uitlaatgassen😏😂. 
Sommigen hebben nog ruimte in hun koffer om te shoppen.
We moeten eraan wennen dat mensen niet met ons op de foto willen, geen selfies meer. Afkicken. Gelukkig toch nog iemand op het terras, Kris baalde al dat ze net op het toilet zat toen ☺️. 
We zijn ook omgedoopt naar banglanamen, ik had al vrij snel de Giant te pakken en Nic de "groopsboss" maar "Nigoddes Mulder" doet het ook goed. Kirsten kan niemand hier uitspreken dus is "Kris" geworden. Inge had nog geen naam maar vond het zo schattig dat wij praten over "ons mam of ons pap" dat het "ons Inge" is geworden! 
We gaan vanavond met Indira uiteten in Dhaka. Indira zat in onze heenvlucht en sprak ons aan op vliegveld in Turkije.
Ze is 21 en reist alleen om stage te gaan lopen in Dhaka tot maart. We hebben haar mee door de controles en international police gesleurd 🤣 op het vliegveld. Al die weken hebben we contact met haar gehouden. Vanavond kletsen we bij! Gezellig.
Er komt een eind aan ons fantastisch, waardevolle avontuur. Ik ga het nooit van mijn leven meer vergeten en had het met niemand anders als deze meiden willen doen.

Ik vind het onwijs leuk dat jullie onze verhalen gevolgd hebben en een beetje mee zijn gereist. Ik hoop dat jullie ook een stukje Bangladesh hebben leren kennen op deze manier🤏 .
Ik wil iedereen ook echt bedanken voor de donaties en lieve reacties, ook namens de andere banglababes.
Wij gaan nog door... er blijft altijd geld nodig hier. Mocht je, al is het maar 5euro per maand kunnen missen🙌, weet dat indebresvoorbangladesh en dus de gehandicapte kinderen hier er blij mee zijn. En dat elke euro ook hier terecht komt, niks blijft aan de strijkstok hangen!

Iedereen kan maandelijks donateur worden,  op de website kan je je aanmelden voor de nieuwsbrief en blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen🙏 en de stappen die we zetten. 
Het werk van Nicole en mede ambassadeurs Sandy, Inge en Kirsten ( we zijn gepromoveerd💪) stopt niet na deze reis. Mocht je bedrijven kennen die zouden willen investeren in een echografie-apparaat? Breng ze in contact met Nicole, Kirsten, Inge of mij of via de website www.indebresvoorbangladesh.nl .
De bankgegevens van in de bres voor Bangladesh zijn;
NL47RABO0118111841 (ANBI)

We mogen vanacht om 03.00 uur uit bed🥴dan start onze terugreis, we zijn om 16.45uur Nederlandse tijd op Schiphol morgen! Fijn om iedereen weer te zien💖.

Dank🙏.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten